Ben tutuyordum ama idrarda enfeksiyon çıktı ve kansızlık çıktı bu yüzden doktorum oruç tutmamı önermedi. Beslenmene dikkat etmen gerekiyor dedi. İlk aylarda enfeksiyon düşüğe sebep olabiliyormuş. Bu yüzden bende tutmuyorum. Üç gün önce tutmayı bıraktım