Ah kızlar 😔 bu benim 4.kez hamile kalışım ne çok hayalini kurmuştum ne çok heyecanlanmıştım . O ultrason’da kalp atışını duyacağım diye …
Fakat ya gelişmedi , ya da düşük yaptım
Bu kadınların işi çok zor gerçekten
Şuan hamileyim ve henüz daha doktora gitmedim o kadar korkuyorum ki yine aynı şeyler yaşanır diye düşük yapanlar beni anlar aşırı zor bir şey
İnşallah siz bir an önce dinlersiniz kalp atışını dualarım sizinle 🫶