eda711 14.haftamda serklaj yaptılar 18hafta 4 günlük olacaktık bugün iki gün önce düşük yaptım sabah uyandığımda suyum geldi 😢doktor önlem amaçlı birdaha ki gebeliğimde apdominal serklaj yaptırmam gerekiyormuş aranızda varmı karından serklaj yaptıran 🥺
Ozgednc eda711 geçmiş olsun canım abdominal daha güvenli sağlam diyolar bilgim yok. Kontrol sıkıldığınız neydi bir de suyunuzun gelme nedeni ne olabilirmis enfeksiyon falan mı vardı
Civciv53 eda711 başınız sağolsun çok çok geçmiş olsun canım daha önce hep yatıyor muydunuz ? Enfeksiyonunuza baktırıyor muydunuz canım
eda711 Ozgednc sağolun düzenli kontrole gidiyordum 17hafta 4 günlükken gittim düşükten önce en son açılma var dikiş altından dedi doktor Progestan ve iğneye devam dedi bir hafta Sonra da kontrole çağırmıştı ama gidemeden böyle şey başıma geldi doktor senin rahim ağzı çok kısa içten dikili atılması gerekiyor dedi
12345abl eda711 çok geçmiş olsun Allahım yardımcın olsun çok zor dicek hiçbirşey bulamıyor insan nası açılmışki kanaman lekelenmen falan ağrın varmıydı bir andamı oldu