Deletedmom_789 Kızlar ben ilk kez detaylı için bülent sezgine gittim bana haftaya gel dedi ayrıyeten bir muayne parası alırmı bilgisi olan bakabilirmi🙏🏻
Rumeysacelikk46 Keşke Bülent bey yerine Emre beye gitseydin Bülent beyden memnun olmayan kişi sayısı çok fazla büyük ihtimalle de tekrar ücret alınır
Deletedmom_789 Rumeysacelikk46 zaten emre beye gönderdi kalbinde parlaklık gördüğü için aynı gün onun yanınada gidicem emre bey 2000 buda 900 alsana 200 yakıt koysak 3500 e gidiyor 😅
Rumeysacelikk46 Ay o ben Tuna hanıma gidiyorum normal kontrole 540 veriyorum çok diyordum 😂 ay ben ilçeden gitmek zorundayım sadece yakıt benim 2000 bin tutuyor