sutlukahve_ ben bay psikopatça beyaz ekmeği, şekeri kesmiştim gidip bu sporcu barlarından falan yiyordum canım çikolata falan istediğinde, günde 1 saati geçkin spor yapıyordum, kendime baya sınır çizmiştim asla yemiyordum yani bu beyaz ekmeğiz unu, dışardaki tatlıları, kinoa, avkado, yumurta falan tarzı şeyler yiyordum, paket gıda asla tüketmiyordum yaklaşık 2 sene eve paket gıda sokturmadım 😂hatt senin psikolojim bozuldu spora falan taktın diye annem kızıyordu bana