Bucuruk85 Kızlar son sürat bebişlerimize devam mı ☺️Size bişi danışacam.yenidoğanlarda oyuncak alıyormuyuz acaba 🤗
bulutunannesi33 Bucuruk85 normlde gerek yk bı kac ay sonrası ıcın cıngıraklı coraplar falan var onlr ck gzl oluyo eller kollar ayaklar hareket ettıkce onları grnce ck mutlu oluyorlar oyuncakda kocaman pekus seyler yerıne seslı cıngırtılı bıseler alablrsnız
Deletedmom434 Bucuruk85 50 gün önce doğum yaptım bir uyku arkadaşı aldım birde 0-12 ay arası zeka kartları birde anneannem amugirami çıngıraklı çıngıraksız oyuncaklar ördü
Heycanligebe Bucuruk85 hahahahaha ben aldım dönence aldım bide fil şarkı felan söylüyor bide uyku fili aldım daha var ama onlar biraz büyük işi 😂😂😂😂
Deletedmom434 Bucuruk85 https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwi916Tjo8ffAhXJyrIKHeHBALwYABADGgJscg&ohost=www.google.com.tr&cid=CAASE-RowRT5cSlLnYknA7yaHoIW4TE&sig=AOD64_31lQMB-1zCqKMterlb3pDrOtfiYQ&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwj3i5_jo8ffAhWs-ioKHV_mDqQQwg96BAgLEAs&adurl= aldığım şey bu doktorumuza danışarak aldım 0-4 ay olarak şuanda tanıyabildiği renkler var siyah-beyaz olarak onları gösterdiğimde ilgisini çekip bakıyor
Fbasturk Sevgili bebekten bende zeka kartları aldım, 0-6ay var renkleri siyah beyaz kırmızı, bebek gelişimi için yapılmış tavsiye ederim