kubra_o6 ben Ocak gibi gidip hastane heyeti ile görüşmüştüm şuan sadece doğum 30 bin demişti heyetteki kadın doğum paketi de 40 bin demişti evrak vermişti doğum paketinin içinde neler olduğunu neleri kapsadığını yazan bir evrak tabi 2 ay önceki konuşma bu ben sorduktan sonra zam geldi mi fiyatlar güncellendi mi bilmiyorum en son sorduğumda bu şekildeydi fiyatları