ilkgozagrim__ normal gebelik doğumhane bölümünde odan tek kişilik ve yanında doğum olana kadar refekatcin duruyor sancin odan ve doğum yaptığın yer aynı yer plates topu ve sıcak duş bile aldiriyorlar doktor ebeler hemşire hepsi gerçekten çok iyiydi ilgiliydi baya Rabbım doğum zamani herkese böyle iyi insanlar denk getirsin ama perinatoloji bölümünde öyle değil odalar 2 kişilik oluyor ve yanına kimseyi almıyorlar doğum olduktan sonra kendileri ailene haber veriyor