Arkadaşlar hamile kaldığımdan beri sürekli bi iş yaparken aniden bi köpek kedi geçiyor gibi yada birisi geçiyor gibi görüyorum yani anlık sonra ürperiyorum normal mi böyle şeyler olması normalde de sürekli dualar okurum namaz kılarım ama yinede bi ürperme geliyor o an sizlerde de böyle bir durum oldu mu ?