İlk dozu 18.haftamda vurdurdum 22.haftamda da 2. Dozu vurdurucam,bu öyle bişey değil engeksiyona karşı koruyuculuk içeriyo hamile olan parol da kullanıyo? Folik asit adı altında ilaç da alıyo? Eksik oluyo magnezyum çok acil oluyo antibiyotik yani gerektiğinde neler neler kullanılıyo onlarda sulanıp kana bulaşmıyorlarmı? Bebeğe gitmiyolarmı? Budq aynı sağlık açısından koruyuculuk için yapılan bi durum yani insanların bu kurulmalarına ben daha çok kuruluyorum sözüm size değil sadece buraya denk geldi içimi dökmek😂