35’e girdiğim gün gitmiştim en son randevuma birkaç gün önce, asla doğumla ilgili bir şey söylemiyor doktorum. Devlet hastanesi çünkü. Bir de ikinci gebeliğim, ilki sezeryan. Ve ilginç olan haftada bir çağırması gerek artık, 2 hafta sonra istedi beni. 37’de doğumla ilgili bi şey söyler diye ümit ediyorum 😁