umrumdadegil Bu durumu yaşayan var mı kızlar biraz yapıyorum kalıyor bekliyorum devamını yapıyorum yine kalıyor bekliyorum bidaha devamını yapıyorum uzun süre kalmak zorunda kalıyorum 😓 aslında 2 3 yıldır vardı bende geçmişti bi ara tekrar başladı
Edaacar-ozkan umrumdadegil Aynen anlattığınız durumu yaşıyorum ama hamilelikte. Doktora da gittim doktora diyorum ki tamam koşalım sağlayamıyorum kalıyor diyorum anlamıyorlar enfeksiyon var mı bakıyorlar çıkmıyor ben de bilmiyorum ne yapacağım
bebisliozlem Canım ben 1.trimestarda yaşamıştım birkaç sefer bunun yüzünden hastaneye de gittim ama enfeksiyon vs hiçbir şey çıkmadı hamile olduğum için de ilaç veremeyiz zaten bol bol su iç, sulu şeylerle beslen bu aralar dediler o kadar 🫣
umrumdadegil bebisliozlem benkmki hamilelikten de değil çok zorluyor bu durum beni çok uzun kalmak zorunda kalıyorum tuvalette😓 3 yıl önce ürolojiye gitmiştim hap vermişti ama çok kötü yan etki yapmıştı sanırım tekrar gitmem lazım 😓