Busramom07
Benim ilk , ve doğuma giderken sadece eşimle gideceğiz kimseye söylemeyeceğiz ama hergün arayan varmı birşey diyor yok diyorum keyfi yerinde doktor daha beklemiyor herşey yolunda ki darlanmayım diye sonra diyoruz iyiki kimseye demeyeceğiz olmadan soruyorlarsa o sıra soran olur ilerleme varmı şöyle böyle diye darlanırım ben