Seyma_Topal46 Merhaba hamişler doktor bana perinatolojiden randevu al git dedi ama orucluyum oruçluyken gidilir mi bilmiyorum aranızda bilen biri varsa aydınlatabilir mi 17 +4 üm
Rabiul Seyma_Topal46 20. Haftadan sonra gidebilirsin 21-22 gibi , tok olman gerekiyor yüzünü veya diğer taraflarını göstermezse çikolata kahve yemen içmen gerekiyor. Yürüş yapman lazım mümkünse gideceğiniz gibi n tutmazsanız daha iyi olur
Mer3459 Seyma_Topal46 benimde yarın detaylıda randevum yarın tutmayacağım tok olmak gerekiyor ve ben gitmeden bol bol çikolata yiyeceğim daha çok oynaması ve yüzünü net görmek için bence gideceğiniz gün sizde tutmasanız çok iyi olur