tugcemom_ ben 50 gün önce doğum yaptım orda doktorum sümeyye betül gül inanılmaz iyi bir doktor. Güler yüzlü sempatik ilgili alakalı doğumdada bir sıkıntı yaşamadım hastanede genel olarak cok iyidi. Birde damla hanım var ondan da aşırı memnunlar onuda baya araştırmıştım doğumdan önce sümeyye hanım olmasaydı kesinlikle damla hanıma giderdim 🥰