En iyisi doktora kontrole gidin testler isteyecektir sonuca göre birşey söyler.
Bence korkulacak birşey yok. normal o sancılar bebek büyüyor, bazende gaz falan oluyor o yüzden adet gibi ağrılar oluyor. dinlenmeniz daha iyi ağrılarınız olduğu zaman🌸🫶🏻
Bendede oluyor o yüzden biliyorum doktoruma sormuştum.