bulutunannesi33 Gokcem kıme sorsam olculerı ck kucuk cocuk anca ıkı ay kullanır buyukce yaptrmak ısdeım 180tl dedıler 10tl daha kydum ustune kara cuma ındırımınden besık aldm😂
Gzmocl Gokcem @hobicann instgramdan bi görüşün ben yaptrdim foto atamiyorum malesef istedigin boyutta yaptilar
Pamugumgeliyor Gokcem ben 80 tlye aldim. İstanbul ve yakin olan ilcelere kargo 25 tl idi, 25 tl de kargo verdim
balinannesi20 Kızlar etrafınızda dikiş bilen biri varsa yada siz biliyorsanız inanın çok daha ucuza geliyor boyutunu da siz ayarlarsınız ben anneme kocaman yaptırdım bir güzelde süsledik ☺️
Fernur Ben umaybabyy diye bi sayfadan yaptirdim suan kampanyalari da var kumasi dikimi gayet guzeldi cok begendim
Simayyy https://babynest.com.tr/?gclid=EAIaIQobChMI95LWkvzK3wIVRKmaCh3F-QHmEAAYASAAEgIyUfD_BwE Şuan 89tl orijinal ürün yatak sertliği vs ben indirimden önce almıştım hepsinde yıkanıyor yıkadım bozulma olmadı memnunum ben
FtMs Sizce çok gerekli mi annem yapmak istedi ama ben istemediğimi söyledim evin içinde beşiğinde yatırırım zaten ev dışına da nasıl taşınacak bilemedim 🤷🏼♀️