İlk hamileliğim azı dişime farklı zamanlarda 2 tane dolgu yapıldı 2 gündür ağrısından zor durdum antibiyotik verdi hamileye özel dişe yapılacak bişey kalmamış çekmemiz lazım kadın doğum uzmanından izin al dedi çok korktum ilk çekimim olacaktı Allahım ne acı çekmişim 2 gün boşuna çok şükür ağrısız acısız çekti ama etraf niye çektirdin hemen bilmem ne diş kaybı yaşayan arkadaşlarım var mı