İlk 3 ay bebeğin ilk gelişim döneminde hiç önermiyorlar diye biliyorum hatta yanlış bilmiyorsam bebekte anormallik yapmaya kadar gidiyormuş hamam ve sıcak su. Sonraki aylarda da tehlikesi çok diye duydum hep. Yani ben çok severim termal bir şehirde yaşıyorum ama sabrediyorum zararı çok diye biliyorum