Nissyoo bende 8. Haftada kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum. Pıhtılaşma testi önerdi doktorum özelde yaptırdım. Çevremdeki herkes gerek yok yaptırma dese de kimseyi dinlemedim. İyi ki de yaptırmışım 3 genim de pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyorum. Devlette 2 kayıptan sonra yapılıyor burada devlete gidip de 2-3 kaybım var diye yalan söyleyip testi yaptıran çok insan var ama böyle bir acının yalanı olmaz bence imkanınız varsa yaptırın.
Ne zaman kaybınız oldu beta sıfırlanana kadar folik asit kullandırmadı doktorum sonra başka vitamin başladı.