Arkadaşlar ben arabayı uzun süredir araştırıyorum joie markayla hamılton arasında gittim geldim arabayı dün e bebekte inceledimde kapanması ve ağırlığı, tam yatar pozisyonu, taşıma kapasitesi beni tatmin etti açıkçası biz sık sık seyahat ediyoruz malum arabada taşınabilir portatif ama aynı zamanda bastondan bi tık konforlu olması tercihimdi. Tek eksisi bence çift yönlü olmaması buda göreceli tabi. Sorum şu ben temmuz sonu doğum yapacağım Allah izin verirse hava serin oluyor bir tık iç anadoluda malum hemen 1 aylıkken çıkar mıyım dışarı gezmeye dolaşmaya yaya şekilde bilmiyorum ama en kötü ihtimalle seneye bu zamanlar dışarıda olurum kesin hava almaya yürümeye. Bu arabayı alan kullanan arkadaşlar yorumlarınızı istiyorum birde çift yönlü olma durumu bence sorun değil gibi sanki ama fikirlerinize ihtiyacım var 💐