Kızlar geçen hafta tekrar hamile olduğumu ögrendimbir kızım var ve ben ne yapıcağımı bilmiyorum hiç beklemiyordum tekrar hamile olcağımı hazırmıyım onuda bilmiyorum ailemden uzakta yaşıyorum eşimin ailesi yakın ama kayınvaldem hiç sıcak bakmadı imalarla ben olsam aldırırım diyor. Ben aldırmayı hiç düsünmüyorum aslında ikisinede bakabileceğimi eminim ama böyle insanlar ters tepkiler verince kendimi kötü hissediyorum kayınvaldemle konuşasın bile gelmiyor normalde aramız cok iyidi ama bu son tepkisi beni ondan soguttu. Siz olsaniz ne yapardiniz