Havvabaltacii Kızımızın adını başından beri şüheda koymaya karar verdik fakat bugün gördüğüm parla ismi çok hoşuma gitti. Şüheda parla ismi Yanyana uyum sağlamış mı ?
1H1Smomyloading Havvabaltacii bende iki isim vereceğim bebeğime,vereceğim iki ismin çokta uyduğunu düşünmüyorum ama ikiside çok hoşuma gitti ve anlamları da öyle uyup uymadığı kimin umrunda 🥰 ilerde büyüyünce hangisini beğenirse öyle takılsın 😄