mom-2024 Kızlar annemin sonucunda kırmızı gözüküyor bu normal mi bakar mısınız? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen 🙏
mom-2024 Selothatun doktor bir sorun yok diyip yollamış 1 ay önce bende tesadüfen bir sonucuna bakmak için girince bunu gördüm anlam veremedim tedirgin oldum. Nasıl yollar ya nasıl bir sorun yok der
mom-2024 Selothatun orda bir sorun yok normal görünüyor. Doktorda sorun yok demiş şimdi kendi doktoruma soracağım bakalım inşallah bişey yoktur 🙏
Xyzzzz Merhaba ben de e nabızda aynı sonuçla karşılaştım fakat patoloji raporunda negatif yazıyor. Siz bir sonuç aldınız mı?