Merhaba kızlar, 6+5 haftalık gebeyim. Geçen pazartesi kesem gözüktü çok şükür bir sorun olmadığı söylendi ve 1 hafta sonra tekrar doktorum çağırdı. Dün gittiğimde kesem ve yolk oluşmuş onu gördük fakat bebeği göremedik, bu durumu yaşayan var mı ya da normal mi ? Sizler bebeğinizi kaçıncı haftada gördünüz ?