Gizemcekinmez bebegimhayalim Aynen benimki de normal doğum dediğiniz gibi ne zaman da olacağını bilemeyiz bakalım hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin
nrdn45 _ummu_han ona doktorunuz karar veriyor canım bebeğin durumuna göre benim doktorum 38 de yaparız ama 38+1 olur ama 38+5 olur onu bebeğin gelişimini göre karar veririz dedi 36 da netleştiricez tarihi nasipse
gata _ummu_han bizim de son 63 ❤️🩹 ama ikiz ve erken doğum riski olduğu için doğum Nisan da olabilir 🥹