teachermomyy23 Merhaba arkadaşlar 5 haftalık gebeyim doktorum bu gebeliğin sağlıklı olmadığını kesin olarak düşük olacağını söyledi bir an önce bu durumdan kurtulmak için düşük yapmayı arttıran bildiğiniz bir çay yada farklı birşey varmı yardımcı olursanız çok sevinirim.
pilateslover teachermomyy23 başka doktora da göründünüz mü acaba, böyle riskli durum ve kararlarda en az 3 farklı dr a gitmek gerekiyor bence
momofmychildren teachermomyy23 sağlıksız gebelikse vücut onu kendisi atacaktir bişey yapmanıza gerek yok
Kelebekmisaliihayat teachermomyy23 başka doktora da görünmesini tavsiye ederim. Ayrıca neden sağlıklı değilmiş? Diş gebelik mi? Kese mi uygun değil?
teachermomyy23 Minik122020 sağlıklı bir gebelik olmadığını söyledi doktorlar kendiliğinden düşmesini bekliyor
alpusbebek Düşük olacaksa eğer kendiliğinden olur acil müdahale edecek olsaydi doktor ederdi biraz tuhaf geldiniz bana
teachermomyy23 alpusbebek tuhaf gelecek bir durum yok beta değerim çok yavaş artıyor 2 doktora gittim ikiside kesin olarak sağlıksız kesin olarak ya düşük yada dış gebelik dediler iki günde bir kan veriyorum hergün ağlıyorum zaten çok yıprandım artık bir an önce şu süreçten kurtulmak istiyorum sadece
BabyAta teachermomyy23 bu nasıl bir soru Allah aşkına böyle bir şeye burda tavsiye verilirmi kimse o vebale girmez sizde girmeyin düşecekse kendinduser zaten hızlandırmaya çalışanıda ilk kez görüyorum belki bir şeyler değişecek Allah bilir onu. Acil müdahale gerekecek bir şey olsaydı doktor söylerdi ve uygulardı zaten
teachermomyy23 BabyAta doktorlar sağlıklı bir gebelik değil dedi beta yavaş arttığı için 5 haftalık olmasına rağmen kesede görünmüyor dış gebelik şüphesinde duruyor doktorlar yoksa bende tabiki bu vebale girmek istemem istiyoduk bu hamileliği ilk gebeliğim
teachermomyy23 Burcuneris beta değerim çok yavaş artıyor sağlıksız bir gebelik olduğunu iki doktor da kesin olarak söyledi inanın çok ağlıyorum zaten ilk gebeliğim istiyoduk yani
Gunes009 Sağlıksız bir gebelikse zaten sonlanır, yaşayacağı varsa da ne yapsanız düşmez, çocukluk travmalarımdandır annem hep anlatır seni düşürmek için şöyle uğraştım onu yaptım bunu yaptım diye, bırakın ne zaman olması gerekiyorsa o zaman olsun 🫶🏻
momormom teachermomyy23 vebali falan bir kenara bıraktığımızda bu durumunuzla ilgili doktor size gebeliği sonlandırmayı önerdi mi Sonuçta sağlıksız bir gebelikse sizin tercihinize göre kürtaja yönlendirecektir Burada tavsiye almaya çalışmak yerine doktorla konuşup bir yol almak daha doğru. Tıbbi sonlandırma hem sizin psikolojiniz için hem de bedeniniz için daha sağlıklı olacaktır
teachermomyy23 momormom evet şuan kendiliğinden düşük olmasını bekliyor doktorum beta değerim çok yavaş arttığı için keseyi göremiyor ayrıca bu yavaş artıştan dolayı dış gebelik şüphesi de oluşuyor yoksa tabiki ilk gebeliğim istiyoduk istenmeyen bir gebelik değildi