Mavi-elif kanda enfeksiyon çıkmkştı zaten 1 haftadır ilaç kullanıyorum aynı zamanda 27.haftamda erken doğum riskim başladı şuan 32+5 oldum full yatıyorum sancı azaltıcı doğum önleyici ilaç vs kullanıyorum ama bugun kasığım ve karnım ağrıyor doktora gitmem gerekiyor mu bilemedim normal bir gebelik geçirmediğim içinde ne normal ne ciddi ayırt edemiyorum