yagmurrrra nursertkaya50_ gebelik şekerinin onla alakası yok benimde normalde şekerim yok ve ilk oğlumdada çıkmadı ama şimdi 2.hamileliğimde çıktı.. doktorunuz önerirse gerek görürse yaptırın
OguzMoms nursertkaya50_ Gebelik şekerim sadece gebelikte ortaya çıkan bişey eğer varsada gebelikten sonra zaten düzeliyor sizin bekarliginizla alakası yok yani