cansutekgul Kızlar doğum yapalı 1ay 19gün oldu göbeğim çok belli onun harici her yerim zayıf hafif hafif spor yapsam bi sıkıntı olur mu sezaryen ile doğum yaptım kendimi çok kötü hissediyorum bu göbek nasıl gider öneriniz var mı 🥺🥺
cansutekgul Yazmelegi_ hayır alıcaktım bi kaç kişi işe yaramadığını söyledi sizin önereceğiniz korse varsa hangisi
Rumeysacelikk46 Daha kırkın yeni çıkmış , şuan yaran çok taze doktoruna sormadan böyle bir şey yapman uygun olacağını düşünmüyorum çünkü yapacağın ani hareketler ya da eğilip kalkma gibi durumlar dikişlerine zarar verebilir ve terleme sonucu iltihap oluşturabilir