HavvaKosar İzmir Karataş Hastanesine giden var mı başka hastaneye gidiyordum ama muayene ücreti fazla geliyo arkadaşım Merve Durmuşu önerdi ama gidip memnun olan var mı
Ozgis1s HavvaKosar merhaba ben Karataş hastanesi İrem hanıma gidiyorum gayet memnunum. Merve hanıma hiç gitmedim ama bende gidip bi şans verebilirsiniz
busbusra1 HavvaKosar merve hanım yengeme doğum yaptırdı çok memnundu bende ilerleyen haftalarda Merve hanıma gitmeyi düşünüyorum doktorlar sayfasında da yorumları çok güzel
Hafsa13 HavvaKosar canim ben bir buçuk sene önce hastasıydım ozamanlar ege yaşam hastanesindeydi çok iyi bir doktor kesinlikle gidin hiç pişman olmayacaksin harika bir doktor
Gulsahgunhan HavvaKosar 6 ay önce kuzenim karataş hastanesinde doğum yaptı aysel hanımdı doktoru memnun kaldık bilginize:)