Bence hiç düşünmeyin ve değiştirin..Doğum zamanınızda da sizi strese sokar yaklaşımı bu şekildeyse.Anadolu yakasında iseniz Zehra Koçer i şiddetle tavsiye ediyorum,22.haftamdayım çok memnunum bir kez olsun negatif bi söylemde bulunmadı hep çok iyi hissettirdi bana..