1annemiyy_34 Kızlar daha 10 haftaligim ve çok kilo aldım hissine kapıldım aşırı kilolu hissediyorum kendimi, bugün hemsirem tartti bir gram dahi almamışım ödemin olabilr dedi. Gebelikte ödem nasıl atılabilir fikri olan varmı🙏🏻
amayinedeiyiilerledim 1annemiyy_34 ilk haftalarda şişkinlik ve ödem çok normal. Tuz tüketimine dikkat edin, ayaklarınızı yukarı dikerek bir kaç dakika bekleyin, su tüketimini artırın
Bahar2210 1annemiyy_34 bol su ve birazda tuzu azaltmanız lazım yediklerinizdende kaynaklanıyor olabilir turşu mesela bende aşırı ödem yapar neyin ödem yaptınığını anlamıyorsanız yediğklerinizden sonra bi bakın ne sizi rahatsıs ediyor ben tursu yediğim zaman hemen elim ayağım şişiyor