Hcansu Hiç üzülme bende 2 kere dis gebelik gecirdim 2.cisinde sizin gibi kalp atışı wardi 7 haftalik sag tupte kalmis ameliyat oldum apar topar kurban bayrami arifesinde ama suan 25+2 haftalik ikizlere hamileyim🥰 rabbim oldurtmuyorsa daha da güzelleştirdigi içindir 🤲🤲