Slm kızlar çok acil bakın lutfen ağlamaktan gözüm şişti 21+2 haftalik olduk 3 gündür bebeğimin hareketlerini hissedeceğim.gittim sağlık ocağına baktı ama kalbini duyamadi 2 defa hemde baktı ama duyamadi bende en son cuma günü gitmiştim acile hersey yolundaydı. Şuan randevum 1 gafta var ne yapayım lutfen fikir verin acile görsem kızıyorlar çok geliyorsun diye daha önce de 2 düştüğüm olmuştu