SsAnk_04 bende normalde cok zor veren biriyirm bu 2. Hamileliğim ilk hamileligimde de 7 kilo vermistim sanirim hamileligi 2 kisilik yemek olarak gormemekten kaynaklaniyor ben herseyi aynı ölçüde yiyirum hic bi yemegi hamileyim diye abartarak yemiyorum abur cuburu tamamen kestim hamile degilken yiyordum sanırım bundan dolayi veriyorum bebegimin kilosuda gayet normal doktorum bu durumin iyi bi şey oldugunu söylüyor