Kizlar bu gün kontrole geldim artık her geldiğimde bebeğime bir sorun çıkarmalarından o kadar yoruldum ki bu seferde bir ayaginin baldır kemiğini kısa ölçtüm dedi biri kafası iki hafta önde diyo biri makrozomik bebek diyo biri suyun fazla diyo artık iflas etti beynim psikolojik olarak çöktüm lütfen yardım edin her geldiğimde hastaneden aglayarak cikmaktan yoruldum