Arenn1 Geçen haftalarda baya hareketliydi şimdi ise azaldı.Agır ağır hareketleri var normal mi.Sizde durumlar nasıl acaba
Hmeyra3 Arenn1 benimde aynı sekilde cok fazla hareketliydi 32 ye girmemle hareketi azaldi ama bence alani darlastigi icin böyle oluyor onun dışında sıkıntı olacağını düşünmuyorum ama yine de kontrolleri aksatmamakta fayda var.
Fener1608 Arenn1 Bende aynı 32. haftaya girdiğimizden beri hareketleri çok azaldı dün bugün bir tık daha fazla gibi eskisi gibi değil ama insan ister istemez korkuyor tedirgin oluyor ama daha yeni gittim doktora herşey gayet normalde dedi
Arenn1 Fener1608 çok şükür aman iyi olsunlar. İkinci hamilelikteyim insan ister istemez tedirgin oluyor.İlk hamileliğimde oğlum hiç hareketsiz olduğu için sürekli kaygidaydim.Buda çok hareketliydk birden yavaslayinca çok tedirgin oldum
Fener1608 Arenn1 Bende aynı gece gündüz hiç durmuyordu hafta geçişlerinde 1 2 gün yavaşlıyordu sonra yine başlıyordu bu sefer uzun sürdü yerleri iyice daraldı sanırım sağlıkları yerinde olsun önemli değil 😊
Fener1608 Arenn1 Amin Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli bir şekilde kolaylıkla bizlere bağışlasın benim ilk bide 4 sene sonra gelmeyi seçti beyefendi 😊