yagmurrrra her hamilelik birbirinden ne kadar farkli. Dun benim de seker yuklemem vardi. Ben de tek yumurta ikizi olmama ragmen seker cikmadi. Oysa ilk hamileligimde, oglumda uzuncs bir sure seker ile ugrasmistim. Hersey yasakti. Gunde 7 kez olcum yapiyordum parmagimdan. O zaman bana insulin baslamamislardi. Ama sıkı bir diyete sokmuşlardı. Şimdi de şeker çıkmadı ama rahim ağzı kısalığı çıktı. Erken doğum riski ile yatıyorum şu anda😢