Nisamelek Kızlar erken gebelik testi yaptım çok çok hayalet cizgi çıktı sizde görüyormusunuz bilmiyorum perşembe günü kan vermeye gidicem kadın doğuma randevum var ama içim içim yiyo ya yoksa diye böyle olup gebeliğin öğrenen varmı ?
Nisamelek Mommya cizgi var ama aşırı soluk adet geciktigi halde bu kadar soluk olması korkutuyor beni
Mommya Nisamelek bebek yeni olabilir o yüzden öyle çıkıyordur endişe etmeyin bir iki gün sonra tekrar test yaparsanız koyulaşır inşallah ya da direkt kan verin
Nisamelek Nisamelek bu attığımda Bn yine soluk derecede görüyorum resimde belli oluyormuş bilmiyorum çok korkuyorum ya yoksa diye
Eesra95 Nisamelek benim de ikincide çizgi yoktu ama 5 gün kala yaptığımda silik vardı yarın adet olmam gerekiyor bakalım ne olacak ben de beklemedeyim
Merhamet Benim son regl 19 şubatı hep hep iki gün önceden olurum bu ay olmadım dün idrar testi yaptım negativ