Madamminia ben de Ankaradayım🤗 bazı müdürler o konularda anlayışsız maalesef, ben tuttum ama hep en kolay yere yazdılar Bodrum kata, sağolsunlar. Rapor olduktan sonra tutturmamalıydı şikayet etsen haklısın yani. Neyse ki az kaldı iyi düşünelim her şey güzel olsun inşallah🤲🏻🤗❣️