ozge111111 Merhaba tuvalette tutamadığım şekilde su geldi ama idrar mı değil mi ayırt edemedim bilenlerrr lütfen yardımcı olabilir mii
Ozlem_032 ozge111111 of geçenlerde benim de aynı oldu sanciniz var mı sancı varsa olabilir doktorunuza haber verin hemen
Churcill ozge111111 tutamadıysanız su olma ihtimali var acile gidin bence su gelmesi tehlikeli bişey çünkü
Ravza21 ozge111111 bnm de oyke idrara çıktım baktım suyum tutamıyorum peçete koydum sancı yoktu doktora gittim 4 5 cm açıklık varmış suni sancıyla doğum yaptım 3. gündür 35 haftamdayim
gizem-cbn ozge111111 biraz yoğun bi sıvı idrar gibi değil elinizle kontrol etseydiniz böyle kaygan hafif ve idrar yaparken ben hep hissederim bu sanki adet oluyomuş gibi akıntı geliyomuş gibi hissediliyo idrardan farklı canım
Kelebegimmm benim ilk hamileligimde ilk suyum gelmisdi 12 saat falan hic sanci olmadan ara ara suyum geliyordu.ayaga kalktikca gezdikce geliyordu.acilma falanda yoktu.suni samciyla 40 haftada dogurmusdum