Merhaba kızlar. Bebeğim 20 günlük oldu ama hala sarılık değeri düşmüyor geçen gün 17 yle yine yatış yaptık 13 e düştü bugün yine kontrol var doktor 18 19 olduğunda tekrar yatış yaparım dedi. Neden düşmüyor tam ? Aynı sorunu yasayanlar var mı 3 defa mavi ışık gördü ama 10 nun altına düşmüyor çok korkuyorum 😢