sutlukahve_ Kızlar kürtajdan sonra ne yesem gaz yapıyor sürekli karnıma gaz sancısı giriyor normal mi bu durum kürtaj sonrası kontrole gittim normal hersey dendi
busrax_ sutlukahve_ geçen hafta bende kürtaj olmak durumunda kaldım. Maalesef bende de çok fazla gaz oldu yürüyüş yaparak atlattım
sutlukahve_ busrax_ ya benim de 2 hafta oluyor gaz çok var karnım çok kötü ağrıyor bi türlü geçmedi napsam bilemedim
busrax_ sutlukahve_ inanın bende aynı durumdaydım. Gece acillik oldum gaz sancısından bol hareketle gazdan kurtuldum. İnşallah bir an önce iyileşirsinizz
sutlukahve_ busrax_ ayy vallahi o durumdayım birden geliyor kıvranıyorum kuru ekmek yiycem artık o kadar 😅hareket yok evdeyim belki de o yüzden ishal fln da olms muydu sizde
busrax_ sutlukahve_ gerçekten aynı belirtiler 😂 ishal olmadım ama o gazı iki üç gün çıkaramadım. Hareketsiz kaldığım için narkozu atamadım sanırım. Siz de mi narkozla kürtaj oldunuz