Btl42 canm ilk çocuğun sanırım. İlk 1 sene hatta 1,5 sene istesende çocuğu başka odaya bırakamıyosun. Yannda kalıyor. Gözünden bile sakınıyor insan. Sonra zaten alıncak bişeyi erkenden almak inan sadece masraf. Heves edip alana herkes bebek doğunca anne yanı beşikte aldı😂oda öyle duruyor