Bb95 Daha öncede konu açmıştım doğum yapalı 5 gün oldu doktor dün dikişlerin tutmuş dedi sorun yok dedi ve kullanmam için krem vs vermedi ama dikiş bölgesinde çok fazla yanma var özellikle oturup kalkarken çok yanma oluyor normal mi bebeği bile ayakta emziriyorum 😞
Naimedamlagirgec Bb95 hayırlı olsun canım bende 5 gün önce doğum yaptım ben bol bol su ve nesacfe tükettim ilk gebeligimde bende bilmediğimden senin gibi ağrı icindeydim şimdi kendim hareket edebiliyorum sana tek tavsiyem bol bol su ve nesacfe iç ve bol bol yürü
kimoldugunubilirsinsen Bb95 terleme yaptığından olabilir. Yürüyüş sıklığını artır canın sürekli yürüyüş yap ne kadar çok yürüyüş yaparsan o kadar çok ve çabuk ağrıda hafifleme olur. Genelde krem olarak da madecassol veriyorlar. Doktoruna danışmadan uygulama tabii ki. İz kalmaması için verilen bir krem
Zeyneppp12- Bb95 daha çok yeni olduğu için ağrı olması çok normal ağır kaldırma,yaranı ıslak tutma zaten düzelecek. Benim yaptığım hata doğumdan sonra ekstra ayakta oldum biraz abarttım yani onun için 21 gün sonra falan yaramda şişlik ve çok fazla ağrım oldu
Bb95 Naimedamlagirgec teşekkür ederim canım benim de ilk olduğu için bilemedim kahvede içiyorum sanki hiç toparlanmıycakmılşım gibi 😞
Yazmelegi_ Bb95 terletmemek gerekiyor hava alması lazım bana doktorum günde 2 kere batikon sürmemi söylemişti kullanmıştım iyi geliyordu
sagratyaha arkadaşlar nescafe boykot ürünü ve granül kahveler çok sağlıklı değil bildiğiniz üzere. kupalarla türk kahvesi içmeniz daha iyi olacaktır. rabbim iz bırakmayan şifâlar versin.
whitedream Bb95 ilk 5 gün benimde acı ve yanma olmuştu oturup kalkarken canım yanıyordu 10 güne kadar azalarak kesildi iz kalmaması için eczaneden krem alabilirsin 10 günden sonra bana kullanabilirsin demişti doktorum biraz pahalı ama.ilk bi iki gün narkoz açısından evet ama sonrası için fazla kafein tüketme vücutta oluşan yara ve dikişlerin iyileşmesini geciktirmiş hemşire söylemişti banada
Melekarar72 Bb95 iz kalıyor maalesef 🥲 benimde estetik dikiş atılmıştı krem de verdi kullandım iz geçmedi şuan ikinciye hamileyim demem o ki her türlü iz kalıyor 😂
Busra61CN Bb95 çok normal canım daha çok yeni az daha sabır 10güne iyce toparlanmış olursun. Bol bol yürümeye çalış