Mrsgcl Arkadaşlar merhaba neredeyse 40 hafta olacağım ama ne sancım var ne de bir ağrım çok telaş yapıyorum neden doğmuyor ya da doğurmak için yapmam gereken bir şey var mı sizde böyle oldunuz mu kız çocuğu erken doğar derler bir de.
Suhiss Mrsgcl ben de ayni durumdayim. Ne kanala inmis ne sancim var ne bisey 39+4 bugun. Plasenta da eskimeye baslamis 3 haftadir. Bugun kontrolum var alin bunu dicem galiba artik 😅
Asure123 Mrsgcl daha 40 olmadım ama ben de öyleyim. Ara sıra hafif ağrı hissediyorum ama sanırım onlar yalancı sancı bile değil🥲
Busramom07 merveylmzrpcl ben bacaklarımı kapatamıyorum bazen utanıyorum yere çömelip oturuyorum ama yapacak bir şey yok 😊😌
merveylmzrpcl Mrsgcl ya ben baya asagıda hıssedıyorum hareketlerini karnımda taş gibi boyle bi yere toplanıyor senin de oyle mi
Mrsgcl merveylmzrpcl herzaman değil ama bazen benimde öyle oluyor ama yediğim yemeğe içtiğim suya mutlaka hareketle tepki veriyor bazen ıkınsam çıkacak gibi hissediyorum benimde aşağıda sanırım özellikle kafa kısmı kımıldayınca aha gelecek diyorum
Asure123 Mrsgcl 38+3 oldum. Yani bi gün oluyor bi gün olmuyor. Zaten neyden kaynaklı onu da bilmiyorum. Millet de bebeği taşımaktan belin ağrıyordur falan diyor ben de takmıyorum o yüzden
Sibelyavz Mrsgcl ay benim erkek 38+2 deyim ne sancı ne ağrı var nst temiz 37 deyken serklaj dikişim alındı 1-2 cm açıklık var dedi ben dikiş alındıktan sonra doğururum diye düşündüm aradan 1 hafta geçti tık yok valla bi kaç sefer sarı akıntım geldi sonrası yok 🤷♀️
Mrsgcl Sibelyavz Erkek çocuğu gününü tamamlar derler bence 40 haftayı doldurursun benimki kız ama ben de 40 haftayı doldurdum bakma
Busramom07 merveylmzrpcl malesef bazen kaynanam gözlerimin içine içine bakıyor ama yapacak birşey yok oda kadın oldu sonuçta