Merhaba 14 haftalık hamileyim. Tatil için köye gitmek istiyorum. Neredeyse 2 saatlik bir yol. Normalde düzgün bir yolu var amma kaç aydır tamir yapılıyor bu yüzden atıp tutmalı bir yol halinde 40 dakikası. Bu hamilelikte tehlikelimidir? Gitmeyi çok istiyorum amma düşünmüm gereken başka bir can daha var :(