tatlibebegim_ nasıl çokta yüksek değil hanı 5 10 kez 140 üstü olsa belki neyse ama sen diyorsun ki benim değerlerin hep 140 üstü buna normal diyen doktor doktor değildir benim değerlerin 8 10 kez 140 üstü oldugu için doktorum insüline başlatmıştı çok büyük hata yapmış doktorun