Sermec27 evet canım evde kendim ölçüyorum ama hiç düşmüyo tokluk 160ın altına düşmiyo meyvelerin yanında yoğurtla dengelemeye çalışıyorum, şekerden etkilenirse ne oluyo ki doktoe bana iri bi bebek demişti haftasından baya fazla kafasıda büyük demişti